söndag

Nu har jag snott wifys dator en stund så jag kan blogga lite :)

Har varit & beställt en ny dator idag, brorsan följde med & hjälpte mig! Blev en liten rosa som kommer på torsdag :)

Okej, vad har hänt? Ska försöka sammanfatta mig kort!

Här kommer lite bilder från Onzdá








Snälla Tomas kom och skjutsade ner oss till Otten, & sedan blev det efterfest hos Lillen! :P

Vad har mer hänt?

Valborg var jag & vickan först hos mig med J & A sen ringde vi vår nya taxi chaffis Magnus som körde oss till Sara där det var grillfest med massa folk! Sem försvann ja & vickan ut på lite äventyr :P Sen kom magnus & plockade upp oss igen & körde oss till Manesa & sedan vidare till Otten!



Blev inte fler bilder från Valborg, glömde kameran hemma!
Men vi hade en trevlig kväll iaf :)

Annars har jag mest jobbat! Igår var vi på dolphins & hejjade fram SM-GULDET :)
Sedan var jag tvungen att åka till jobbet medans alla andra gick ut & firade :(

Idag har jag hängt med Micke, vart ute i Svärtinge & glidit, käkat glass & umgåtts!

Sedan åkte jag & mötte upp Vickan mfl & kollade på Sleipner matchen!
De vann med 3-1 Bra jobbat killar! :)

Nu måste jag kila!

I morgon blir det jobb till 13.00 sedan ska ja hänga gäng med Erika & Moa hos Moa :)
Hoppas på fint väder!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0