Munken

Kom precis hem från Munken, suttit & snackat lite gojja med Becca & Anna, trevligt trevligt :D



Körde Vickan till flyget förut oxå, jag kan inte fatta att jag var mer nervös än henne, jag var helt hispig! haha
"fan Carro du är värre än min mamma" Luuugn nu! hahaha :P
Jag blir ju så orolig när hon ska ut på äventyr utan mig, å vem ska nu hålla koll på mig här hemma? haha...

Vickan har iaf redan lyckats med att supa sig full sms:a mig från planet, & betala övervikt på resväskan! Bra jobbat! :D

 
Jag gjorde iaf ett tappert försök att få plats i Maggie (Vickans resväska)

Saknar dig redan Sv!! <3



Har varit väldigt dålig på att uppdatera den här veckan har jobbat väldigt mkt!
I tisdags var jag däremot ledig, då sov Becca & Bonzo hos migsen var jag på stan med Sara Becca & Anna, blev en fika på Fräcka sen ett varv på stan, Sen sallad på Pause!

Köpte en ny brun utan sol från Parymeri L! Det var Anna & Becca som tipsade mig om den så den måste provas!
Sen köpte jag även ny hårinpackning från Hårvårdsbaren!




Nej nu måste jag hoppa i säng, börjar tidigt i morgon!

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0