Helgen

Jobbade hela helgen men lördagkvällen följde jag med tjejerna och Cedda till nyöppningen av Wasa. Där var det som det brukar, varmt, trångt och massa konstigt folk. Så efter att Maria sjungit Summer of 69 över hela wasas uteservering så knallade vi vidare till Trädgårn. Även där var det mycket folk, men jag gick hem skapligt eftersom jag började jobba tidigt på söndagen och sen är det ingen höjdare att vara nykter bland en massa onyktra roddare :P

Efter att jag sluta jobbet kl 13 på söndagen så åkte jag ut till Tobbe och hans pappa i Arkösund, de höll på att snickra på stugan (tobbes å min blivande sommarstuga) Så när ja kom dit fick jag oxå på mig ett par snickarbyxor så fick jag agera målare :D Senare på kvällen så blev det grillat och Tobbe tog sig ett premiär dopp i det 20 grader kalla vattnet :P







Måndagen hade Tobbe tagit ledigt så då tog vi en roadtrip till Sthlm! Först fixade vi Visum till Tanzania av världens tjurigaste bitterfi**a! Sedan åt vi på god resturang och shoppade lite kläder, avslutade även dagen med att köpa med oss varsin Subway macka hem :)
Jätte mysig dag (om man bortser från bitterfi**an och alla bilköer :P)

I dag har jag jobbat och när jag sluta så hade jag 3 st nagelkunder och nu sitter jag och väntar på Sandra som ska komma hit så ska vi mysa i soffan och gluffsa chips :)

Trevlig kväll gott folk, lägger upp bilder på naglarna senare :)


/C.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0