www.inreda.com



Inspiration!

Nu vill man bara flytta!!! Till en större äldre längenhet med vita väggar och högt i tak!
Gillar de här tapetern, tänk ett helvitt rum med en sån här fondvägg.


Men helst skulle man ju vilja ha en stor vit herrgård :)








Sitter för tillfället och drömmer mig bort på internet och gör nya naglar på mig själv :)
Har bland annat hittat en jätte söt vit liten lurvig kattunge som jag vill ha!
Men det är inget man bara åker och köper hux flux, sånt måste tänkas igenom.
För/nackdelar? Jag ser mest fördelar och folk i min omgivning står för nackdelarna tror ja :P
Vickii sa skarpt Nej.. Hon är pälsallergisk och sa att då fick ja välja mellan henne och katten... haha
Mamma har ju oxå pälsallergi, vilket även de är en nackdel eftersom hon då inte kan komma och hälsa på...

Men jag har så länge ja kan minnas alltid velat haft en långhårig vit katt som ska heta snöboll!



Får ta mig en rejälfunderare..

Nu ska ja fortsätta med mina naglar så jag hinner klart, för sedan kommer Marias (min nu såkallade svägerska) Hennes mamma och hennes svägerska som ska gifta sig hit då de ska göra naglar inför bröllopet.


Äntligen funka det att blogga på min dator den har krånglat flera dagar nu därför jag inte uppdaterat ordentligt.


Lägger upp lite nagelbilder senare!

/C.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0