Torsdag

image105

Tanka hem alla serierna igår, såg alla utom 1..  man ville bara se mer..
Men måste nästan säga att böckerna är lite bättre..

            Gossip Girl                 
      You know that you love me.
-------------



Igår var jag även hos frissan, det blev blonda slingor i min fula utväxt och snelugg o uppklippt.. nu är håret typ kort igen :/ men det växer ut.. haha lura lite folk igår att ja klippt mej kort, hade håret i en toffs och sen det uppklippta hängde fram.. det ser precis ut som ja klippt mig kort..
MMs:a brorsan
 -vad tycks om mina nya frisyr?
- WOW jätte snyggt!

haha han märker när han ser mig!
Skulle aldrig våga klippa av mej allt hår sådär..
Även om det är snyggt, i 1 vecka eller så,
Sen vill man ha tillbaka sitt långa fina hår..

                                                                          image106

Nu ska ja snart ner o fixa naglarna.....
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0