Torsdag

Fy fan för äckliga alkoholist pundare! Trodde ja skulle få en spya rakt i skallen av en som hängde o flåsa sprit andedräkt  över mig på spårvagnen hem idag! Så jävla tragiskt killen kanske var i runt 30 35 års åldern.. Fy Fan säger ja!
Hur som helst så klara ja mej undan att få en spy över mig! Hatar att åka spårvagn, värsta ja vet. Alltid proppfullt, både på mornarna till skolan o hem från skolan! Ush! Nu ångrar man att man sålde bilen! blääääää..

Den här helgen bli lugn, tråkigt lugn. ska nämligen jobba HELA helgen! Men det går åt!

Sitter o lyssnar på Miss Li - Ba ba ba ba ba ba ba!! haha.. Blir så otroligt glad av den låten :) Åh så tänker jag på cristians o Fias inflyttningsfest :)) Hahaha!


PusselliPuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var lite kusligt :) Jag har samma gamla nr som Jag är ju för det mesta hemma så hör av dej när det passar dej och när du är ledig å så... Kram kram

2008-11-13 @ 21:16:12
Postat av: Anonym

Datorn raderade hälften av vad jag skrev haha :) jag har ju samma gamla nr som jag alltid haft 0737-209849! Som skrivet inna hör av dej när du har tid och ork :) Kramar

2008-11-13 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0