Onsdag

Nu var mina 2 nätter gjorda, gick hur bra som helst! En läskig sak som hände var när vi fick ett larm från ett rum som står tomt. Iallafall så gick rörelselarmet där inne mitt i natten! (Scary) Så min handledare o jag grabbar det vi hittar (avbruten soppkvast och en trasig grind) att försvara oss med sen smyger vi in i rummet som värsta FBI agenterna (Fast livrädda) Men ingen där! nehe, skumt! Det kanske är den personen som bodde här innan som går igen säger jag! Nä men den personen lever fortfarande, flytta bara till ett annat boende säger min handledare lugnande! Efter ca. 1 timma ringer en annan tjej som jobbar där o berättar att personen som bott i det rummet dog natten innan! Fy fan va vi va rädda den natten :)

Nu måste ja skriva min resension om BitterFittan, som ska va klar tills i morrn! I morgon ska vi ju till Arkö med klassen, kommer nog bli sjukt kul! jag ska va gravid, Madde P ska va tant :) Resten ska typ ha sår o vara skadade o grejjer så ska massa snygga killar rädda oss! :) hahah..

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha fan va kul det låter Carro... ja vill också bli räddad av nån snygging :P Ja tror det va tanten som spööka... vi måste se snaart Carro!!!

2008-10-15 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0