Lördag

ÅÅ titta va ja fick hem i brevlådan :) Världens finaste lilla Milia ska döpas, så himla fin bild!

Klart jag kommer Erika <3


Guu va skönt de va att få sova ut idag! Det var välbehövligt!
Ska snart iväg in till stan & möta Cicci, behöver fixa lite grejer inför kvällen!
Vi ska ju fira Min prinsessa Madeleine i kväll som fyllde 25år igår <3

Just det ja Magnus Betner har vi ju varit på oxå, han var bra men inte överdrivet bra!
Blev lite långtråkigt ett tag, det höll på på 2 timmar i sträck! Men gillar när han snackar om sin dotter!
haha Å när han härmar oss ifrån Norrköping, våran dialekt haha fyy faan så vi låter! :)

Nej nu ska ja hoppa in i duschen o sen bege mig in till stan!

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: sarase

uppdatera nu sötis så jag får se bilder från festen :) puss

2009-12-07 @ 15:35:00
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0