Onsdag

Jag skulle verkligen behöva något uppiggande, är helt slut nu för tiden! Orkar ingenting! När man kommer hem från praktiken är man helt död! Idag iaf så fick ja vara med å se när de gav el chocker, det tyckte jag var lite obehagligt, ja tror inte riktigt på det där, det känns så gammal modigt å fel på något sätt. Nej ush jag tror inte att det hjälper, men vad vet jag?

På fredag ska ja o Moa på stan en sväng, sen blir det en fika på Kuriosa o vänta på att Erika slutar!
På kvällen sen blir det att åka ut till Svärtinge där det blir fullt hus med kusiner å familjer :)

Lördag blir det Melodifestival, Troligtvis hos Hanna, Glenn & Elton :) Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Beccis

Hoppas att det går bra på praktiken? Nee det där låter lite old och läskigt :/

Jaa okej men absolut torsdag då??

på fredag kommer mamma & pappa på middag och på lördag blir det melodifestivalen :D

puss lulli

2009-03-11 @ 20:09:43
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: sesi

usch nej. elchocker. tycker det ser hemsk ut på teve så jag kan tänka mej att de var hemsk i verkligheten =| skulle höra om du skulle ut i helgen men icke sa nicke. melodifestivalen suger carro ;P



btw, ta ett lyckopiller ;)

2009-03-13 @ 11:57:47
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0