Måndag

Är sjukt glad för tillfället, har precis varit & tittat på en lägenhet! Det är Saras gamla lya som hon hyr ut i andrahand :) Så nu ska ja få hyra utav henne! Wiieee.. Lägenheten var hur mysig som helst & det som är bra är att hon hyr ut med möbler, så ja behöver inte känna nån panik med att köpa möbler! Kalas bra! Egen uteplats är det med, klockrent på sommaren, nackdelen är väl att man bor längst ner, lite läskigt att sova själv då :S hähä.. Men det bästa av allt: tvättmaskin finns! Ja har ju fobi för tvättsugor! haha..
Så förhoppningsvis får jag flytta in redan i mitten av december :) Längtar!

Helgen va kanoners, fredan var det Idol & film mys :) Lördan var hur stressig som helst, stressa runt på maxi med Madde & Becca, handla massa till festen o sen hem till Amanda o fixa håret, sen körde ja o Becca som 2 biltjuvar ut till Ljunga! Sprang runt i bara underkläderna o försökte fixa med ljudet till datorn, lyckades dock ej så bra, så fick vänta tills tekninska Moa kom till vår räddning och tröck på ON knappen på högtalarna! hahah..
Festen var hur lyckad som helst & vi hade jätte roligt! Alla va jätte fina & glittriga & Glamouriga :) haha!


Fiina Sara & Jag!


Madde & Jag <3


Sötnosarna Malin & Sofie!


Gica & Elin va fina i röda läppar!


Sara, jag, Frugan & Sara!


Frida, Becca & Sara!


PartiiPinglorna :)




Madde, Pam & Jag!


Lek-ledaren BeccaBus :)


En utav lekarna, svep ren sprit snabbast! :)



Liten del av de 25 tjejjerna som var där :)

Tack alla bruudar för en jätte trevlig & lyckad fest, kul att så många kunde komma & tack för alla fina presenter! :)




 


Kommentarer
Postat av: sarase

snyggingar!

2009-11-30 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0