fredag

har blivit endel krogbesök i veckan, man får ju passa på i veckodagarna när man jobbar helger :P haha
Har haft väldigt roligt iaf & träffat nya roliga människor! Har bland annat besökt Svea skeppet, Olearys, Saliga Munken, Dehli, Manésa mm.
Igår blev jag utbjuden till en Indisk resturang som heter Indra, riktigt god mat måste jag säga :) Så det stället kan jag verkligen rekomendera!
Idag ha det blivit endel tokigheter oxå, som vanligt när man umgås med en viss person! haha
Love you darling <3
Har fått låna Gurras dator eftersom min är trasig!
Så himla snäll äru :)
å nu försöker ja lära mig den här, det är en Mac, riktigt snygg men lite svårt med menyerna å allt i början haha ;)
Gustaf tycker ja är -helt snee när ja ringer o beklagar mig över att datorn inte funkar som den ska (fast det igentligen kanske är så att det är jag själv som inte funkar som jag ska) haha!
Men nu börjar ja lära mig riktigt bra :D
Var på Media Markt idag med Wify & Pita, hittade en jätte söt liten rosa dator som jag funderar på att köpa!
Sen åkte vi förbi AG:s å fick hjälp av bästa Abbe, så nu har ja fått en tid om 2 veckor så ja får ordning på pärlan!
Hann även med en glass i folkparken, & ett försök att gå till kyrkan (wify behövde bikta sig) hahahaha!! Men kyrkan var tyvärr stängd :( Får bli en annan dag frugan!
Idag har jag även blivit av med Saras gamla köksbord, så nu kan ja börja montera ihop mitt nya :D Äntligen! Eller om jag klarar av det själv, får väl be någon snäll själ om hjälp! :P
Sedan blev det att åka & se Dolphins matchen innan jobbet!
& självklart så vann de :D Weeeiii
Hoppas på sol i morgon!
Kan de kanske bli trädgårn en sväng innan jobbet? ;)
Sitter & lyssnar på lite skön musik, lägger upp några låtar istället för bilder för de har ja ju inga på den här datorn :P Det känns jäkligt surt att ja inte hann spara alla bilder på min externa hårddisk innan min data pajja :P


Kan bjuda på en lite rolig bild som Wify tog idag utanför Media Markt när vi mötte upp Micke! haha
Snyggve
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: paps

2 snygga bilar i ett foto, men vem är hon som flaxar emellan bilarna??

2010-04-25 @ 00:14:03
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: carro

hahaha det är din älskade dotter som flaxar mellan de snygga bilarna ;)



2010-04-25 @ 04:41:57
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0