Lördag :)

Igår var det Fest hos Nelson med grabbarna! Jag & Vickan tog med oss Cilla & Jossan å lite tjejer dit sen gick vi vidare ut till Otten! Där var det ett jäkla drag, mkt roligt folk!
Träffade Kalle, Bulten Tomma å gänget, riktigt kul att träffa dem å de tyckte tydligen desamma då de lyfte upp mig och kastade upp mig i luften :) Det värsta var att de fick för sig att göra samma sak fast på dansgolvet å så råkar de tappa mig rakt ner i golvet PLADASK! ajj som fan INTE OKEY! hahah.. När ja vaknade i morse hade jag en bula mitt i pannan (av mitt glas som landa mitt i pannan) blåmärken över hela kroppen och en öm rygg! :P
Tack grabbar ;-P




Ja ni vilken kväll, riktigt roligt!
Är lite nyfiken på vimmelbilderna som Jocke tog där på Otten, haha de blev ju endel om man säger så :P
Får åka ner å kika på dem i morgon innan de publiceras :D

Ja, för i morgon är jag ledig å när Vickan slutar kl 14, då är det fullt upp!
Vi ska åka runt på gymnasieskolorna å sätta upp affischer och dela ut visitkort!
Sen på kvällen ska vi fotta till hemsidan i studion!
Det är mkt som ska göras innan den stora premiären 26/12 :)

För er som har missat vad det handlar om så är det såhär att Jag och Vickan har blivit tillfrågade att hjälpa till med Norrköpings nya nöjesportal: NkpgByNight.se ihop med Jocke och Pierre!

På hemsidan kommer ni finna nattklubbarnas alla vimmelbilder, events, tips, rapporter mm!
Jag och Vickan kommer även att ha en egen spalt på sidan där vi rapporterar om events, klubbarna mm.

Så håll utkik :)



Enjoy this moment, this moment is your life!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0