Fredag

Igår va jag & Orkun en sväng på Ingelstad, han handla lite nya kläder & Ja hitta en ny jätte snygg Bh från H&M som är med tjock spets bak i ryggen! Sen blev det en sväng till Media Markt, ja va tvungen att köpa en liten rese-plattång :) Jätte söt är den, sjukt liten! :) Blir perfekt att packa ner i resväskan! Ville igentligen ha den vita för den va så snygg men Figge övertalade mig att köpa den svarta ist för den skulle tydligen va bättre :) Så får väl lita på honom då! Han kan ju sin grej med temperaturer & det, även fast de inte va nån kaffebryggare ja skulle ha :) haha!


Vickan va här nyss, hon lånade en klänning av mig tills i kväll :) Hon är ju galen min fru, försöker övertala mig att följa med henne till Miami nu i mars IGEN! Hon kom ju nyss hem! haha Du är ju inte lite rolig du :)
Visst man blir jäkligt sugen, för biljetterna är inte alls dyra & vi bor ju gratis, men samtidigt blir det tight att sticka iväg redan i Mars, ja menar ja är typ arbetslös & åker till Thailand i 3 veckor, bara de känns lite galet, men va fan man lever bara en gång & det är nu man ska passa på att åka :)

Sitter & väntar på Orkun vi ska ner på stan en sväng, ja måste hämta ut min klänning som ja lämna in hos skräddaren, sen måste vi fixa lite mer saker innan resan! Shiit man kommer på småsaker hela tiden som måste fixas! Ja börjar bli väldigt nervös nu! Kan inte fatta det, vi åker verkligen på söndag! Herre gud! Wiiiie!

I kväll blir det Buffé & Sean the man på Otten :) Kan bli roligt!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

hahaha jag har faktiskt me haft min skinnjacka lite när jag gått på stan, dåär man ju faktiskt typ bara inne ;P Jaa guud vinterjacka funkar inte pås tan om man tänkt gå runt o prova kläder!



Ja jg blev jätte nöjd, mkt svart och glittrigt men de gillar jag :D!Jag vet inte glömde fråga men har för mig att de sa Pia till henne men hörde inte rigkit, men hon kände igen mig från en fotnng och att ho varit inne på min blogg ahde hon för sig så hon ska in igen o kika så då lär ja väll se ;D! Jaa de hoppas ja me, hoppas du får de kul med!



Kram

2010-01-29 @ 14:39:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Wiwi

köpte mig en oxxo-klocka... silver o strass... annars hade ja tänkt att hitta nån klocka ja med, men nu har ja riktat in mig på klocka med testbild motiv... :P

2010-01-29 @ 15:13:37
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är verkligen jätte snygg på alla bilder.. o swr lycklig ut tillsammans med din blivande :) skit i vad folk säger, de är absolut bara avundsjuka på dej.

Vart har du köpt de snygga "ros"kuddarna?

Kram Sara

2010-01-29 @ 17:44:40
Postat av: carro

Tack så mkt Sara :) Vad glad jag blir!

Kuddarna köpte jag faktiskt på Rusta, jätte billiga, de är kopior på de som finns på Mio, men tycker nästan att de här från rusta är finare :)

KramKram :)

2010-01-30 @ 13:21:11
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Sara

Rusta?! OO :O såg dem på Mio men de va som sagt inte alls sådär snygga :)

Ha det toppen i Thailand o njut så mycket du bara kan! kram

2010-01-31 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0