bakis-söndag

Igårkväll satt vi hos Becca & kollade på melodifestivalen! Jag kände mig inte så insatt eftersom jag inte hört något utav bidragen innan men jag tyckte om han den unga killen som sjöng Man Boy & Darin så klart :) haha
Sen slog vi vad om vem vi trodde skulle vinna & de som gissa rätt skulle bli bjudna på shotts utav förlorarna!
Jag & Becca gissade självklart rätt att Anna skulle vinna :)

Här kommer lite bilder från kvällen:


haha självutlösaren :)


Becca & Jag <3


Spelar spel :P


Stejjan, Becca & Anna :)


Bejbii & Jag


Sötaste BeccaBus <3


Orkun & Tommy spänner :P haha


Orkun, Bonzo & Becca gosar i soffan :)


Träffade Emmeliorna ute på Otten :)
Saknar er tjejjer! BF-Fest snarast!!

Tack för en trevlig kväll alla!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0