svart,vitt & allt däremellan

Roligaste helgen på väldigt länge måste jag säga! Det blev Sthlm för hela slanten!
Orkar dock inte skriva om allt igen så ni nyfikna får gå in på www.svsp.blogg.se där jag och vickan bloggat om helgen som innehöll: fortkörningsböter 3200kr, fest, utgång på berns & 2 vilsna blondiner i sthlm-bromma-södertelje! Vilken kväll :P

Sitter just nu hemma med en ansiktsmask och har börjat packa upp en hylla som ja köpt från Ikea som måste skruvas ihop, men jag kom inte mycket längre än till datorn... :P Det här med att skruva ihop möbler är inte min starkaste sida.. Igår när Vickan började packa upp delarna till sitt nya matbord och stolar kl 22.30 på kvällen så flydde jag fältet fort som faan :P haha...

Igår hade vi en riktig myskväll, var först på shoppingrunda å hämta bland annat hem vickans matbord, sen åkte vi hem till henne och lagade kycklingfile och klyftpotatis! Myste framför tvn med tända ljus! <3
Sen somnade jag till fotbollsgalan (visste ju redan vem som skulle få Guldbollen) Det var ju ganska uppenbart!
Mitt i allt kommer Becca lite småberusar från Munken så åkte vi hem till mig och sov! :-)

Sitter och lyssnar på Daniel Adams-Ray,s album: Svart, vitt och allt däremellan!
Jag bara älskar hans röst, hans allt!

 

 

 

 


Nej nu ska ja krypa i säng, jobb tidigt i morgon!!

God natt folks!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0