veckans uppdatering

I måndags blev det Östergötland runt med mina powerpuff pinglor Beccovich och vickovich! :D





Första stoppet var Finspång, sen vidare till Linköping, shoppade en ny fin spets topp från Jc & en söt rosettring!
Sen handlande ja bara lite basic grejjer, som nya tights och en ny mössa :)
Tog ett varv inne på Ikea och sen köpte vi mjukglass å drog sedan vidare till Norrköping & hamnade direkt på Munken där de blev ett glas vin (dock några fler för Becca) :P Satt och snackade skit där med Becca, Anna, Vickan, Madde & Jossan fram till kl 23.30 sen avslutade vi kvällen med en korv på Statoil :D
Jag var svin trött å va tvungen att sova direkt när ja kom hem eftersom ja började jobba kl 6.45 i morse, men de va inte de lättaste att försöka sova när man hade en lite smått berusad Beccovich brevid sig i sängen som skulle prata om allt mellan himmel o jord o dra upp alla möjliga I-landsproblem! haha söt äru! <3


Tisdags så jobbade jag hela dagen, efter jobbet så åkte jag & Becca ut till mina föräldrar i svärtinge och käkade pannbiff och snackade skit :) *myspys*


Igår skulle vi igentligen gått ut och käkat på Fiskmagasinet med mamma, pappa, brorsan & Fia men brorsan vart sjuk så det blev inget :( Så jag & Becca drog på oss party kläderna och sen åkte vi till Calle fjäll en sväng sen till Martin Krulltott på förfest sen blev det Manesa och Otten/Hugo sprang emellan! Riktigt rolig kväll måste jag säga!












Tack för en rolig kväll gott folk!
(finns även en jätte rolig film på stejjan och calle när de dansar tryckare på club aqua, la precis upp den på fb, den bara måste ses! hahaha!)


Idag när vi vaknade gick vi ut på en promenad sen stekte vi pannkakor och lagade soppa, myste vi framför tvn tills vi piggnade till så körde vi till hagebycentrum o gick vilse när vi letade efter djuraffären haha! sen åkte vi ut till ljunga och myste med bonzobus!

Nu laddar vi om batterierna till lördan då är det stejjans 25års fest!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0