Tisdag

Igår var jag ledig, så då blev det en riktig sovmorgon, sen kom Becca hit så såg vi på Iron man 2 å myste i min lilla soffa :) Sen åkte jag & Vickan till Linköping, hälsade på brorsan i hans butik sen blev det en sväng inne på ikea, fick med mig en byrå hem som ja ska försöka montera ihop nån dag när ja får tid... (Tack älskling)
Sen på kvällen blev det film & godis mys, väldans trevligt! :)


Nu kom ja precis hem från jobbet, ligger o myser med Becca och lyssnar på musik.



Nu ska vi sova, ja börjar tidigt i morgon!
 Ska lämna in min bil på lagning i morgon med hos mina kära vänner nere på AG:S! Jag borde få stämpel kort där snart så mkt som min bil går sönder!! :(

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0