vilken kväll

Började med att stressa hem till Vickan efter jobbet, 5 blondiner som slåss om 1 spegel ni kan ju bara tänka er hur de såg ut! Vi hade ju lite tidspress på oss med.. 1 tim hade vi på oss att va klara nere vid resecentrum där en vit Limmo stod och väntade på oss! Vårat uppdrag var att möta upp Landstingsdirektören Micke som fyllde 30+ och mingla med honom i limmon och dricka champange! En väldigt rolig färd genom stan.. :P







Vi hoppade sedan av utanför Grand där vi först hälsade på Simon i baren sedan blev vi servade med mat och drinkar av honom och Andreas :-) 
Simons kommentar när vi stövlade in på Grand :
-Tjejer vet ni vad klockan är? den är typ 18.00 när började ni dricka igentligen? Kl 15 eller?
-aaa faktiskt :P hahahaha





jag & Vickan fick även vår efterlängtade flaska av Simon & Andreas TACK grabbar!!

Sedan gick vi vidare hem till Jossan på Förfest! Dado & Tomas kom även dit å joinade oss!






Vi gick sedan tillbaka till Grand, vidare till Otten & Hugo, sprang emellan som vanligt :-)
Sedan åkte ja Becca, Thompa & Duvsjö å köpte med oss mc mat å åkte hem till Duvsjö å käkade å drack glögg och åt pepparkakor :-) haha sedan somnade alla på soffan å så vakna ja o Becca kl 07 på morgonen och insåg att ojj vi kanske skulle ta å åka hem :P haha







Vilken hel kväll, började kl 15 direkt efter jobbet och slutade kl 07 på morgonen :P

Idag har jag och Becca legat på soffan och tittat på The Hills hela dagen...
Har ingen lust eller ork till något för tillfället, skulle igentligen åkt till Sthlm å festat i kväll men vi orkar inte, å sen känns det inte som någon bra ide att köra idag, å då tänker ja både på mitt eget tillstånd och på väglaget :P

Jag har världens beslutångest! Jag har för många alternativ i kväll så jag vill inte göra något utav det...
som ja känner nu vill ja bara ligga kvar i denna sköna soffa o glo på film men vet ju att det hur som helst kommer sluta på Hugo och Otten.. Som Vickan sa förut när hon ringde:
-Carro tänk på att otten stänger ner snart, vi måste passa på att gå dit nu så mkt som möjligt!
Känns faktiskt lite sorgligt, men de kommer nog bli bra nu när Hugo köpt de med men det kommer inte att vara samma... Vårat älskade Otten!! <3

Jajja vi får se vad det blir utav den här kvällen, vi kommer vara spontana, då blir det alltid bra! :)

Får väl slå på lite partymusik så man blir lite taggad kanske...



bästa partylåten, man blir ju bara så glad.. Man vill ju bara dansa när man hör den :)


Nej nu ska ja försöka rycka upp mig lite!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Melina

Hej Carro!

Har du någon mail adress så att man kan maila dig=)?

Mvh Melina

2010-11-30 @ 21:26:11
Postat av: Carro

Hej Melina! Klart jag har det!

[email protected]

2010-12-04 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0