Höst & Melissa Horn




Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt

/Melissa Horn










Det är dags att tänka efter
och jag vill inte följa med
det har regnat hela sommaren
och jag känner med det

Jag ville vänta tills du frågade
och du frågade tillslut
jag hörde sånger i mitt huvud
men dom kom aldrig ut

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

/Melissa Horn










Din sol har landat I mitt knä och gått sönder
Våra rader trillar ur och ligger kvar
Jag tror vi ljög fast vi sa att det var sant vi var aldrig kära I varann de bara kändes likadant

Såna som vi med lyckan mitt I sorgen
Vi ställer frågor jag är trött på mina svar
Men du finns I mina drömmar när jag sover
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör
Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar

Hur ska det gå?

/Melissa Horn






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker :)

2010-10-20 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0