Hugo

Hade världens beslutsångest i onsdags, hade bara planerat att ligga hemma o ta de lungt men sen övertalade Javi mig att följa med på fest å så blev det! Hamnade hos Martin krulltott! :) Hade en sjukt rolig kväll, träffade mkt nytt och roligt folk! De spontana kvällarna brukar vara de som blir roligast :D


Javier & Martin!

Hamnade sedan på Hugo och där dansade vi till stängning och sedan blev det Mc donalds mat för det var det enda som var öppet! Missade ju dock efterfesten när Javi bjudit på en rock konsert och lekt ninja! haha
Får väl dra till Norge för att få se den reprisen nu :P  

Nu är iaf min kära fru hemma från Turkiet! Känns skönt att ha henne hemma igen!

Den här helgen blir lugn... väldigt lugn! Jobbar nämligen hela helgen!
Laddar till nästa helg ist då blir det att fira min födelsedag!!! :D Wihuu!


Nu ska jag ta tag i mitt diskberg innan jag åker tillbaka till jobbet!

Å så lite Tinie Tempah i högtalarna så går det nog bättre!
 

    


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0