Måndag

Idag sov jag läääänge.. Vickan ringde och väckte mig kl 10, men jag somnade om och vaknade igen 12.30 :P
Så himlans skönt! Länge sen ja fick sova ut ordentligt!

Har iaf hunnit med en promenad till Ica och nu ska jag snart bege mig till jobbet!

Här kommer lite bilder på det som fick följa med oss hem från vår lilla roadtrip!

Mamma köpte bland annat den här fina skylten som fick sitta på ytterdörren där hemma!


Jag köpte lite prylar till köket, självklart med rosor på :)


Nej nu måste ja kila iväg till jobbet!


Enjoy this moment this moment is your life!


Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: prylle

aha när blir det te då ha ha

2010-10-05 @ 06:31:55
Postat av: Carro

Prylle? Johan eller?

Har fyllt upp Te & kakbukarna nu så de är bara å komma förbi på en fika :D

2010-10-05 @ 13:23:22
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: johan

hehe va bra ;) kommer när du minst anar det ;)

2010-10-07 @ 08:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0