nattligt besök

Igårkväll hade vi sex and the city möte (Sv, Tomas, Dennis & Nelson) på kungskebaben (bytte ställe för omväxlingsskull) haha. Innan det var vi en sväng på Fräcka och snacka skit med grabbarna grus, Rawad åker ju till Kina idag så vi va ju tvugna att ta farväl!

Sen åkte jag & Vickan till Maxi och handlade lite, (fick hugg som vi körde hem till stan) haha!!
Sen blev det att åka hem och slänga sig på sängen med en godispåse och datorn!
Helt plötsligt plingar det på dörren (jag öppnar aldrig när det ringer på dörren då ja inte har nått kikhål) Så jag ligger kvar stel som en pinne och vågar knappt andas! (det kunde ju vart en våltäktsman eller yxmördare lixom) Men så ringer det i mobilen å så var det ju bara lilla Becca & Bonzo som kom och överskade mig! Så jag fick nattligt besök av mina små älsklingar! Nu på morgonen tog vi en promenad till centrum och köpte frukost och snart ska vi bege oss ner till stan! Måste hitta något fint att ha på mig tills på lördag :D Sen är det ju massor som måste handlas!!!

Nu måste vi kila!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0