vilken lördag

I går satt vi några tjejer hemma hos Pemme och drack vin, jätte trevligt! Sedan begav vi oss ner till Munken men där var det ju fullt som vanligt så det var bara att knalla vidare... Till Dehli... haha.. japp där hamnade vi, precis som på den gamla goa tiden å drack shottskannor.. (Obs, vi dansade inte på borden) haha..
Efter Dehli blev det Grand där vi hälsade på mina kära vakter & bartendrar :D Blev lite dans också innan vi begav oss bort till Otten :D








Tack för en super rolig kväll!



Idag har jag vart med mina grabbar k3 å käkat bakismat på Babel, sedan har jag vart med Jon och tittat på hans nya lägenhet :-) Jätte fin!

Nej nu ska jag åka & köpa dipp å dra hem till Moa o söndagsmysa lite :-)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: emelie

Hehe ja men tack själv :)

2010-10-18 @ 08:32:39
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dehli? haha.. okej trodde inte du hängde på sånna ställen...

2010-10-18 @ 11:48:04
Postat av: Carro

Har inte varit på Dehli på väldigt länge, men i lördags så blev det ett spontant ryck att gå dit då det var fullt på de ställen vi brukar gå till, och vi hade faktiskt riktigt roligt måste jag säga!

Det blir ju vad man gör det till! :-)

2010-10-19 @ 01:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0