Måndag fast som söndag

Ligger här hemma i sängen och bara slappar efter en lång jobbhelg! Så otroligt skönt att bara få vara o inte göra någonting!

Jobbade i garderoben på Grand i lördags! Det var roligt, stressigt som satan, men roligt!
Blev lite chockad över att de va så många trevliga tjejer som sa att de läste min blogg, de va lite kul!
Annars kan tjejer va så bitchiga o dryga, så det är kul när man stöter på så trevliga och öppna tjejer!

Så ska försöka lägga lite mer energi på bloggandet nu, har ju inte varit så duktig på de senaste tiden :P
Nu har man ju även 2 bloggar att hålla reda på! Det är mkt nu :)

Idag är även sista dagen på soppdieten, men de betyder ju inte att jag ska slänga i mig en pizza de första ja gör i morgon, nejnej, ja ska tänka på vad ja stoppa i mig och köra med lite naturdiet shakes 1 gång om dagen!
Jag och Sv var o köpte på oss ett gäng igår :)





Ja de känns verkligen som en söndag idag!
klockan är snart 12.30 å ja ligger fortfarande kvar i sängen!
Åå de tänkte ja fortsätta med ett litet tag till sen blir det nog en promenad så man piggnar till lite!

Ha en bra dag gott folk :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ida Karlsson

Hej Carro! Hoppas det är bra med dig. Hur länge har du kört på soppa? Funkar det bra tycker du?



Sköt om dig Kram

2010-09-14 @ 09:54:03
Postat av: Carro

Hej Gummsan! Det är bara bra :) Hur är de själv? Ja körde med soppan i 7 dagar å gick ner 4 kg så det gick jätte bra :)Över förväntan faktiskt :)Trodde aldrig ja skulle klara av det men de gjorde ja :D

Bara testa! Soppan är helt okej! receptet finns på www.svsp.blogg.se

hade fint pussokram

2010-09-14 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0