Födelsedagsfirande

I fredags firade vi Engdahl som fyllde år hemma hos honom med lite folk! Hamnade sedan på Harrys med Bulten, Micke och Björna men det var inte direkt någon höjdare så jag och Bulten gick vidare till mc donalds och käkade och pratade om livet! Riktigt trevligt även fast Bulten var jätte full haha! Sen kom Engis dit och gjorde oss sällskap innan Vickan kom och plockade upp oss efter att hon slutat jobba på Hugo! Blir sedan stannade av polisen för andra gången på ett dygn, men vi pratade oss ur även denna fortkörningsbot! :)

Ikväll har vi firat Becca som fyller 24 år, riktigt trevligt! Det bjöds på lite smått och gott! Jag som inte kände mig riktigt på topp tog det lungt och drack bara lite martini! Sedan när de blev dax för krogen så ringde jag min käre vän Matte som kom och körde hem mig! Nu sitter jag och väntar på att Vickii ska sluta sitt jobb pass i garderoben på Hugo! Hon fick hoppa in och jobba ist för mig denna lördag eftersom jag inte kan jobba :(











Tack för en trevlig kväll Becca och alla andra!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Alexander andersson från gagnef

den festen skulle jag verkligen vilja joina!

2011-03-14 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0