hemma igen

Jahopp då var man hemma i kylan igen! Med en bruten armbåge på köpet! Hade den maximala oturen att lyckas få en fet amerikansk tjej över mig på Mansion en nattklubb i miami. Det hela slutade med ambulans till sjukhuset! Kan vara den roligaste ambulansfärden ja varit med om, vi drev sönder med ambulansmännen om att vi var prinsessor från sverige och vi ville ha green-card så de lovade att gifta sig med oss! Väl framme eskorterar ambulanskillen in mig till reseptionen på akuten och säger, We have the prinsess of Sweden here, she has broken her arm we think so please take good care of her! hahaha! Å de gjorde de verkligen, läkarna blev helt överväldigade över att det kom in 3 svenska blonda prinsessor till akutmottagningen! Alla ville hjälpa till och en läkare gick till o med ner på knä och friade till Vickan!
Tillbringade hela natten och förmiddagen på sjukhuset sedan fick vi pallra oss hem, med ena armen gipsad och stilettklackarna i den andra handen!

Så kan det gå, förutom den brutna armbågen har vi haft det helt underbart!

Jag bara älskar Miami

Fest varje kväll, sol o bad på dagarna, shopping och roliga människor!

Här kommer lite bilder

Sen har Marie alla roliga bilder från sjukhuset å ambulansfärden, ska be henne maila över dem! haha





















Det var lite strand bilder, här kommer även lite fest bilder!





















Sådär det var några av alla 1000 bilder vi tagit!

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa, har vart i studion en sväng å hälsat på grabbarna, sen körde Vickan hem mig då de skulle ut o jobbapå Puls en sväng, ta lite bilder och kolla läget! Jag handikappad som jag är kände att jag stod över det i kväll och köpte med mig en godispåse ist!

Just nu vill jag bara tillbaka till värmen, stranden, människorna och nattlivet i MIAMI!

Har fått en tid på måndag till ortopeden på sjukhuset, så då får vi se om de blir operation eller hur de blir!
Nu ska ja krypa i säng!

Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Pamela

Fasen Spettan,nu får vi ta och ses snart med christainen och madde så vi får höra allt om dina galna upptåg haha.Puss På Dig <3

2011-01-15 @ 19:53:00
Postat av: carro

Ja Pamme det måste vi absolut göra! saknar er massor <3 pussar i mängder

2011-01-15 @ 22:11:22
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2011-01-19 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0