my bad luck in pictures

Bildspel från olyckskvällen som slutade på Miamis sjukhus!

Kvällen började bra! Vi var på klubben Love and Hate först sedan vidare till Mansion

 

Sedan inträffade olyckan då jag lyckas få en fet och full amerikanare över mig!
Till en början förstod ja inte att det var så illa som det var så jag reste mig upp och festade vidare, tills jag insåg att jag inte kunde röra armen! Så jag ropar på vickan å säger
-Vickii ja tror ja har brutit armen!
-Håll käften å drick!
Så jag fortsatte dricka tills jag kände att nae de här går inte, nått har hänt!
-Vickii, jag kan inte röra armen, den är bruten jag driver inte!
-OH SHIIT, okej vänta här!
Sen försvann hon iväg och kommer tillbaka med vakter och massa snubbar som eskorterar ut oss till både polis och ambulans! Alla 3 är jätte onyktra och driver järnet med stackars ambulanskillarna!



Vickan satt fram och agera DJ!



Efter att ha haft en sjukt rolig efterfest i ambulansen och flirtat till oss ett varsitt green card så eskorterade de in oss till akutmottagningen och killen som hjälpte mig fram sa repliken om att jag var prinsessan från sverige och att de var tvugna att ta god hand om mig till tanten i reseptionen som såg sådär måttligt road ut!



I väntrummet kom vi på att vi var hungriga så Vickan drog iväg och köpte familje pizza och hämtade andra kläder! Sen kom även Dimitri och hans kompis och gjorde oss sällskap!


När vi väl fick komma innanför sjukhusdörrarna in bland läkarna var det som att kliva in i en annan värld!
Alla ville hjälpa prinsessan från sverige, en skulle börja linda mitt ben sen handen.. Men det var ju lixom armbågen som var skadad! haha.. Sen fick jag dropp för jag kände mig yr och skulle nyktra till snabbare!
Jag som är livrädd för nålar skrek högre än hon som låg och födde barn i rummet brevid! haha
Alla läkare var jätte snälla och trevligt, väldigt hjälpsamma, undrar varför.. haha

Dagen efter var jag Vickan och Nicklas ute på shopping tur till the Dolphins mal, vi hyrde bil och letade oss dit vilket gick över förväntan bra! Jag kände mig lite halv hängig och tänkte att, jag tar en sån där tablett ja fick av läkarn så kanske det blir bättre!.........
MMM.. men det blev motsatt effekt jag börja må jätte konstigt och vart helt skum!
Ja man skulle kunna säga fullkomligt påvärkad! å ja vem fan blir inte det av starkt narkotikaklassad medicin som är förbjuden i sverige med morfin o skit i... Det sluta med att Nicklas fick gå och hålla i mig och leda mig tilbaka till bilen.. jag svävade som på moln i min egna lilla värld.. Vi körde hem Nicklas sen åker Vickan med mig till sjukhuset igen.. Parkerar bilen utanför ingången!
-Men Vickii här får bara ambulanser ståå..
-Du siter bara kvar här, är tyst och ler! ok!
Sen tar det bara 4 min så kommmer Vicki ut med hela läkarkåren! Vaknar till av att en av läkarna som hjälpt mig dagen innan hoppar in i bilen och sätter sig i mitt knä och säger
-hey baby how are u..
hahaha!! Sen fick jag en undersökning i bilen och lite goda råd, vi fick även hans privata tele nr om de skulle va nått mer vi undra eller var oroliga för! vilken service va! haha!!

Ja de var berättelsen om vår sjukhus visit i MIAMI!


 


Kommentarer
Postat av: maria

haha herregud vilken jäkla natt ni måste ha haft! tur att du kan se det roliga mitt bland allt!

kram på dej

2011-01-19 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0