2011-06-20

Idag har jag och Amanda haft en riktig mysdag! Jag har gjort lilaglittriga snygga naglar på henne, sen har hon klippt, tonat & lockat mitt hår! Så har vi ätit taco och pratat massa skit :)

Amandas naglar






Min nya frisyr


Klippte bort jätte mkt av min kaluffs!
Låg en hel hög på golvet, tunnade ur det massor!
Men jag är helnöjd även fast ja va vett skrämd och nojjig när ja såg hur mkt hon tog!

Sedan mötte jag upp Vickii och Rebecca så drog vi och kollade på fotboll, Syrianska - Bosna! Men det började spöregna så jag tjatade mig därifrån i halvlek haha!

Åkte sedan och träffade Becca, vi tog en kvällsmiddag på Munken!
Riktigt gott och mysigt, älskar dig min Smula <3

I morgon är jag ledig, eller ah har 2 nagelkunder men annars är jag ledig :)

Nu ska jag krypa i säng natti natti

/C.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0