Helg!

Blir galen, kan bara inte sova. Det är ju som mitt på dan för mej det här! Fan! Micke ligger o sover finns inget o göra, har tankat hem lite låtar, suttit lite på facebook, läst massa roliga mail mm.. men nu då? sitter här med mitt te o min choklad o känner mej allmänt jävla uttråkad! Kan du vakna!?!

Idag vaknade jag kl 14.15 skulle gått upp 13.30 men alarmet stängdes väl av, av någon konstig anledning.
Stressa in i duschen o sen käka o fixa iordning mig mötte upp Erika på stan, handlade endel.. lite julklappar sen lite partylinnen (ska ju ut i morrn) sen lite smink på makeupstore så köpte ja ett fint armband me berlocker, så får man en ny berlock varje gång man handlar! nice :)
New Yorker jävligt grym affär :) coola underkläder! Bra idee att öppna den här tycker jag! :) Köpte en snygg tröjja eller en lite finare "blus" kan man kanske säga, grym var den.. Sen hitta ja en jätte fin bikini som ja vill ha men känns lite dumt att köpa bikini i december!..
Sen köpte ja ny mobil oxå :) köpte brorsans gammla k800i jamesbond edition :) bättre men fulare än den jag hade innan. men det är ju bättre att den är bra och hyfsad design än snygg och värdelös.
Jag ska fan designa en bra OCH snygg mobil för det finns fan inte! Hur nu det skulle gå till?! hah.

I kväll var det en lugn kväll, ja o älskling köpte med oss kinamat hem o kolla på idolfinalen!
I morgon ska ja ut med tjejjorna.. Förfest hos Mads o sen Dehli o sen antar ja att vi hamnar på otten! haha.. om sandra får välja :)

Hoppas ja mår bättre i morron.. är förkyld :/ men känner mig redan lite bättre, fan ja blir jämt sjuk.. jämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0