Måndag

Då tänkte ja börja använda bloggen lite oxå eftersom mina vänner har det och jag vill ju inte vara sämre människa än dom ..
Idag har ja varit på stan me mina trofasta vänner Sandra Erika o Moa. Hitta inte ett skit bara en svart tröja. Sen mötte ja upp min käre mor så va vi på forex o växla pengar ,Turkisk lyra! Åker ju på lördag! *Längtar*
Sen blev det en fika på Kupolen (stavas det så?) o så en sväng förbi h&m köpte lite smycken o ett skärp , sminkgrejjer o lite smått & gott.. Åkte sedan hem en sväng o sedan blev det o gasa ner till Moa där vi satt o snacka skit ett tag o Fíka sen gick vi ett varv i spåret.. Inte bra o motionera när man är sjuk. Hostan vill bara inte försvinna.. så jäkla jobbigt... sover inget om nätterna bara hostar! ush!....

Saknar Micke han är i kalstad på utbilldning! ska sova helt själv i natt.. inte roligt.. är ju så fruktansvärt mörkrädd... sitter här i min ensamhet med en godisskål o tycker synd om mej själv..

Helgen var hur tråkig som helst varit sjuk,  jobbat  1 dag var sjuk resten..=/ kan det bli roligare?! segt som fan..
Var hos Moa på lördan me tjejorna, sjutsa in dom till stan jävla fyllekajjor säger ja bara, i allafall Erika! hahah skit i o skämma ut oss då! gapar o härjar på statoil från min bil.. sällan...

Förra helgen var dock lite roligare när emelie o erika fyllde år..
Bilder säger mer än ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0