Blondie

Hah, har nu färgat min utväxt, den här gången blev det superblont! Men rätt fint för att vara ja som har gjort det helt själv! Blir att tvätta det en gång till i morron med silver shampo innan utekvällen :)

Var på stan efter skolan, ja madde P, madde K, Tommy, o christine.. Köpte bara hårfärgen o kjolen! Måste hålla i pengarna.. men blir endel festande nu ioförsejj, i morron, på onsdag o på torsdag! Najs!

Har varit i svärtingkiosken me Micke kalle o Krangel vi köpte glass, eller a dom köpte glass ja köpte mat!

Nu ska vi till tatueringsmässan en sväng o kolla.. hmm.. får se om Fia eller bror är nytatuerade imorrn?! spännande.

Hanni i miss you!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart jag vill vara din vän..Herre Guu sådanna som du växer ju inte på träd...Bara det att jag inte hinner nått längre..:) Men du vi kanske kan ses nästa vecka? Kan ringa dig på söndag..eller så ringer du mig när du vaknat,efter utekvällen..;) KRAAAAAMochpuss

2008-04-25 @ 23:08:32
Postat av: Sandra

HUR roligt ska det bli ikväll? På en skala? Från 1 till 10 ? 1111100000 = (10)! HAHAH Ringer dig lite senare , vet inte om du vaknat än! =) PUSS PUSS

2008-04-26 @ 09:59:19
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0