Fredag!

Bästa vädret! Älskar!

Igår efter skolan blev det en promenad till folkparken, var tänkt att vi skulle sitta på gräset o fika men ja hann typ sätta mig 5 minuter för sen ringde Erika, hon kom o plockade upp mig vid sibylla sen åkte vi ner en sväng på stan. inhandlade endast 2 par tights på gina..

Sen på kvällen åkte ja o Älskling o köpte kinamat, det pinsamma var bara att mitt kort inte fungerade o Micke hade inte med sig plånkoben så det var bara att åka hem o häma pengar o åka tillbaka igen :) hah! 

Idag har vi bara en lektion i skolan! Skönt, blir en snabbis på stan idag oxå, ska köpa en till sån kjol på indiska, vill ha en vit oxå :)

i morron blir det fest hos bror o fia, kommer nog bli sjukligt kul! sen palace eller Hugo!


Nu måste ja göra iordning mig o springa till spånkan (som vanligt) Hah! Orka missa 2 spårvagnar igen!? Nää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0