Fredag!

Igår höll ja på att slå ihjäl mig, var ute hos mamma o pappa i svärtinge, när vi skulle åka hem hade det frusit på jätte mkt ute o de första mamma säger är:
-Halka inte nu för det är snorhalt i trappen!
-Nej då, (donk, donk, donk, donk) sen ligger jag nere på gruset o både skrattar o gråter! hahah
Skrapade i händerna i gruset o de känns att ja har blåmärken över hela kroppen! Smidig! nää..
Fick ju ligga där o kravla ett tag oxå innan Micke kom o hjälpte mig upp, han bara stog o skratta! shyrrebyrre!

I morgon ska vi till Hanna, Glenn o Elton o hälsa på, de ska bli mysigt, länge sen nu ju! *saknar* Han har nog växt massa sen sist! :) Shiit dom växer upp så fort de små liven! Maximillian har ju blivit jätte stor o pratar massor! Guuud, undrar hur dom kommer va när de blir stora, typ tonnåringar :) hahah! Fan va grannt de kommer bli!
Undrar lixom hur deras personligheter kommer att bli?! hmm.. När ska vi bli päron då? *längtar* ♥


♥/Carolinen

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAA! åHH VAD JAG ÖNSKAR JAG HADE VARIT DÄR! =)Ses imorn! Puss på dig "skrapsåret"

2008-12-06 @ 10:31:12
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0