Tisdag

Igår åkte ja ner en sväng på stan, skulle bara handla ett lock till vår nya micro å sen armbandet från Kings, men det råkade bli lite mer än så. Det var ju rea överallt! Köpte en svart kavaj på vero moda, tjock stickad långtröjja på vila, strumbyxor, strumpor, örhängen, hårnålar, svarta blommor till håret mm.!

Men favorit köpet var ändå mitt superfina armband från Kings av märket OXXO. Köpte det sista de hade kvar som hängde på skyltdockan :)


 Stickade tröjjan från Vila kosta bara 250kr, hade kostat 500kr :)

Ja o Micke var o solade vid de nya solarierna mitt emot Dehli igår oxå, vilka jäkla finesser asså! haha, massa knappar o inställningar, ja fatta typ ingenting, ja låg i värsta blåsten o frös tills det bara var 5 min kvar då fatta ja hur man stängde av fläkten :) Sen kunde man trycka så det spruta ut fräsch citron dusch i intervaller :) Man luktade inte något solarie efter å ja blev inte något svettig :) haha, men det syntes typ inget efteråt så ja tyckte det var dyng dåliga solarier å tänkte gå ner i haga o sola igen men som tur va gjorde ja inte det för på kvällen var ja illröd o bränd :) Färgen kom visst efteråt! Så de solarierna får ett stort plus, fast det var lite för dyrt! 60kr för 17min!

Ska ner en sväng i källarn o sola nu, måste få lite färg tills i morron ju!
Då blir det fläskfile & potatisgratäng a lá Tomma, å raketer och dricka på det med gänget! :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Tjing! Kavajen med silver inuti =)? Jag slog till på den igår! Hoppas att ni får en mysig nyår med god mat och smällare! Kram

2008-12-30 @ 12:12:09
Postat av: Anonym

Jaa de var det nog kanske, ja den va ju jätte fin :) Ja gott nytt år på er med hoppas ni får det jätte trevligt! :) Hade så bra så ses vi, Kramis!

2008-12-30 @ 23:33:36
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0