Måndag

Om exakt 1 vecka är man tillbaka i skolbänken igen.. skummt..

I lördas var det bingolotto hemma hos mig.. (nej vi är inte förtidspentionerade) haha..
Sandra vann en bil, jag vann färgfemman där jag drog hem mat för 10.000 bensin 5000. Erika vann prenumeration på Allers veckotidning i ett år Grattis gumman. O Moa hon vann en resa till Oman.. Madde vann en cyckel!..

    

   

    image97


Söndan var det dags för Hannas babyfest! som hon själv inte hade en aning om.
Hon trodde att det bara skulle vara jag o Sandra P. Men huset bestod av hennes vänner o deras bebisar o gamla skolkamrater! Hanna fick väl en smärre chock när hon kom in.
-Vad gör ni här? skulle inte vi bara dricka te?
haha.. det vart en lyckad kväll med pastasallad, paket, gipsmage mm.. KUL!

  

  

image104

                                                Världens busigaste kille Maximillian!




Nu ska ja hoppa in i duschen, sen ska ja träffa Moa en sväng..


Kommentarer
Postat av: Moa

Yäs!!! Bingolotto är vårat nya liv, nån gång måste vi ju bli miljonärer ;)

2008-01-08 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0