Oturs onsdag

Intenog med att det var en jobbig dag igår.. idag var ta mej fan nästan värre..
En lycklig sak som hände i skolan var att vi slapp sista lektionen, tur det..
När ja o Madde skulle gå till bilen i regnet (båda väldigt kissnödiga och hungriga)
väl framme vid bilen sätter jag mig i och ska backa ut den, men neeej, den sitter fast i leran. (parkerade på gratis parkeringen vid idrottsparken) hej o hå bilen gled längre o längre ned i leran o mot staketet.. Hopp vad gör vi nu.
Till våran räddning kom det två grävskopskillar :) De fick hjälpa till att dra upp bilen ur leran. :) Om inte de hade kommit hade vi troligtvis stått kvar fortfarande. haha.. fy satan va arg ja va asså.. men det blir dagensros till grabbarna i skopan :) En stor stark ville han ha men de får nöja sig med dagensros! :)

Aja nu måste ja skynda mig ner till jobbet börjar snart.. Hade ju kunnat blivit så att ja kommit försent men nu hinner ja ju :)
O ingen mat blev det, får nöja mig med fil o flingor.. =/ stess stress jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0