Bakis Söndag

Blev nog lite för mkt tequila igår :) hahah, Men kul hade vi o bästa låten vann ju oxå! :)

Bjuder på lite blider från festen!
 Carro, Robban, bror & Sandra     Sandra ;)
 Micke, Bror & Robban                    Carro
 Jag & Älskling                                 Fia :)
 Micke & Bror, Glada killar ;)          sandra & ja
 sandra & mange                            Ja
 Bror & Syster                                   Fia
 Sandra & Robban                          Sandra & Micke
 Singstar                             haha, ja är målvakt eller nått:)

Tack för en jätte rolig kväll!! Synd bara att ja inte lyckades lära mig moonwalken ;) haha eller va säger du Sandra?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhahahaha Men det va inte långt ifrån att du fick till det! Hhahaha

TACK för en jättetrevlig kväll!Och ett STORT TACK för ALLT ni hade fixat, en helt underbar pasta sallad!

Och om svenska landslaget någon gång blir i behov av en ny målvakt så hoppas jag att dom vet vart dom ska ringa (Har gett dom ditt nummer!)

Spelar visst ingen roll att jag står på tå, kommer ju inte upp i din längd ändå! Hhahahaha Ha det bra nu gumman så hörs vi snart! DET ÄR JU VÅR! Puss puss

2008-03-16 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0