Fredag

Idag kommer alla o ska fira mig, bättre sent än aldrig :) Det blir fulllt hus kan man säga, vet inte hur alla ska få plats?
Det blir nog bra! Ska dra iväg vid kl 2 när Micke slutat o köpa tårta o fikabröd mm. Ska möta upp min handledare oxå glömmde ta med mig min bedömning igår :) Det vart jätte mysigt min sista dag vi myste med italiensk mat som Evva hade tagit med sig sen glassen som ja tagit med. Hon blev jätte glad över blomman oxå :) Känns tråkigt att "sluta" fast ja har rtedan fått några extra tider, så det är ju jätte bra :)

Ush ja måste hinna med att städa oxå, åhhhh dammsuga är ju det tråkigaste som finns! :/

Har hittat en dö snygg bikini på nelly.se men den är så jäkla dyyyr..


Nej nu måste ja sätta fart, om ja sätter på jätte hög musik så brukar det gå undan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0