Min dag

I morse fick ja paket o frukost på sägen av min älskling :)
Fick ju Baby Doll parfymen som ja redan visste :) Å sen en tröjj/jacka från MQ som är samma tyg som min kjol därifrån :)
Sen va vi en sväng på stan o shoppa lite o sen gick vi o käka på Saliga munken, jätte mysigt ställe med helt ok mat! :)

Skjutsa nyss hem Erika hon har varit hos mej i kväll, vi har tittat på kort från när hon va i Tunisien! Guuu så avis ja är!
Sen har vi varit hos hennes jobbarkompis o beställt doftljus, ja beställde fransk-vanilj och smultron! mmm...

I morgon ska ja följa med mamma o pappa o sätta ljus på gravarna! Sen ska sandra erika moa o ida fira mig vi ska ut o käka o sen blir det mys hemma hos mig! :)

Åh på lörda blir det ju fest! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurra & grattis gumman, skrev på facebook oxå men skriver här med:-D kram

2008-10-30 @ 20:56:42
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0