Onsdag

I morgon fyller jag år :) Åh Micke ringde nyss o sa att han skulle ta ledigt i morgon så vi kunde vara med varandra :)

Åh ja som råkade göra så han va tvungen att avslöjja vad han köpt till mig :) haha.. Ja satt på internet o skulle beställa hem BabyDoll parfymen, (tänkte väl inte på att han kanske hade köpt den till mig) Så han var ju tvungen o försöka avstyra mig från att beställa den men ja ville verkligen ha den o hittade den så billigt på beautystore.se :) Så tillslut vart han tvungen att säga att han redan köpt den till mig i födelsedagsprensent :) hihi.. Stackarn..

Nä nu ska ja ut o röra lite på mig, blir nog varvet i spåret..

Ja vill bara se mer av Gossip Girl så himla bra serie, nästan bättre än Prison Break! Shiit det är så spännande nu!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis gumman (30/10). Hoppas du får/haft en superbra dag. Pusspuss

2008-10-30 @ 19:37:49
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0