Fredag

Igår va ja o Ida sminkmodeller på MakeUpStores klubbkväll. Vart bättre än väntat, hade fått höra innan att vi skulle bli sminkade till Goth. Ja o Ida föreställde oss då stjärnor runt ögonen, svarta tårar, ah kolsvart smink helt enkelt, men så var inte tanken :) Ida blev sminkad till en vardags Goth, och ja blev lite mer extrem Goth :) Kvällen började med att brandlarmet gick så alla i byggnade fick samlas ute på gatan o frysa i typ 25 min, vilket också gjorde så att min sminking blev stressad och försenad, men det blev bra och allt gick kanoners. Tills inbrottslarmet gick igång o alla trodde det var lilla Ida :) hihih..


Sen fick vi handla med 40% rabatt på allt :) ja köpte en rosa puderborste, lila glitter ögonskugga, rougeborste och nytt rouge.

Ja o Madde var på stan oxå efter skolan, köpte nya skor o en ny västa på Belle jätte fina!



Nu måste ja sticka o handla, måste ju hinna städa lägenheten oxå, shhiit hur ska ja hinna med allt?
börjar jobba kl 14, i morron jobbar ja till 15 o sen kommer det några som ska kolla på min bil o då måste ju den va tvättad o städad innan, men det får Micke fixa! Åh sen kommer Sandra P, o sen blir det tjejfest hos mej med morsorna ;)
måste ju passa på innan ni skaffar barn igen ;) nej nu måste ja sticka!
PussoHej...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jahaa..är det så man skall se ut nu..inte ha koll Cooolt! Carro min blogg är juh fel..maelton.blogg juh! hötter med fingret

puss

2008-09-27 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0