Fredag

Ensam hemma, grabbarna är & fiskar kräftor & sover i tält, skönt! Skulle igentligen hängt me brudarna i kväll men vi jobbar ju i morrn bitti allihopa så de känns lite segt. Vi funderar på att slå upp ett tält utanför lagret så vi slipper åka hem. Är ju så jobbigt att ta sig dit på morronen, så då kan man ju sova lite längre tänkte vi.. Låter de som en bra ide? va, nä, elle?

Nej nu ska ja betala räkningar, ja verkligen älskar att betala räkningar! Räkningar gör mig lycklig (NOT)

Bjuder på en låt som fastnat på min hjärna...

 


 

Så nu kanske den fastnar på din hjärna istället... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja Sis! Snabba jag kommenterar först!! Läget? Vi måste ses snart! Vart fan är Micke o grabbarna?? tjuvfiskar kan jag tro! Vi hörs, kram kram

2009-08-28 @ 19:55:36
Postat av: Carro

Tjo Bro! Det är bara bra, lite sliten bara! Sj? ja klart vi måste de, söndags mys kanske? film o lite godis! Eller har ni planer? Vet i fan vart de är men det är samma ställe som de va förra året.. Faktiskt så fiskar de hederligt, de betalar faktiskt för det så faan om de kommer hem utan kräftor! :) vi rings o hörs då! hälsa frugan Kramkram

2009-08-28 @ 20:11:48
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0