Löördag

Började dagen med frukostbuffé på Sockerbagarn med Becca & Madde :) Jätte mysigt! Sen tog ja & Becca en promenad till stan, köpte dricka till kvällen sen gick vi förbi Parken & sen hem! Ska färga min utväxt nu sen göra mig iordning, vet dock inte va ja ska ha på mig i kväll... (I-landsproblem ja vet!)

Min frukost :)



Är lite förbannad på 3, vi beställde ju varsinna Ipone mobiler för typ 3 veckor sen, Å när vi ringer å frågar varför vi inte fått dom så har idioterna glömt att beställa våra! Skämt företag för Fan, Ush, så nu måste vi vänta 3 veckor till... KUL! Men fick en bra deal av killen så vi får 2 månader gratis var... Har hittat en sida med massa coola skal till Iphonen, ja ska ju ha en vit men skulle vilja ha nått fint skal man kan sätta på ibland, så man kan variera lite! www.ideal-case.com/iphone3g





Igår så var vi hos Sara & Ante & hade tacco & filmmys, synd bara att ja somnade, haha va helt sjukt trött :) Men de va jätte mysigt & jätte gott, Sara är kung på att göra tzatziki & guacemole (stavas de så?) haha..

I onsdas va vi o käka på trädgårn med Krangel & Evve, sen gick vi o kolla lite på RixFm festivalen & sen fyverkerierna!




Nu måste ja lägga på ett kol! Trevlig helg!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0