Torsdag

Shiit va fort dagarna går, hinner ju inte med att blogga :) Men nu har ja fått skäll av Sara så nu är det bäst att ta tag i det!

Hmm vad har hänt då? I tisdags så var ja o Micke ute i skärgårn en sväng med båten efter jobbet, men de va så kallt så vi åkt in mot stan igen! Sen var vi på BB på kvällen & hälsade på Patte & Jullan som fått en liten William :) Så himla söt var han.  Man kunde inte sluta titta på honom för han va så söt när han låg där! :)


Igår var en seg dag, var helt sjukt trött, körde in i en refug på vägen till jobbet, eller ja skulle ju bara kolla om Madde & Becca va med i matchen (haha, eller inte) Efter jobbet åkte ja & Erika till Linköping & shoppa, blev en hel del grejjer! Man kan ju lixom inte hålla sig när man fått lön!

Fick min Iphone igår oxå :) haha men Micke får vänta 2 veckor till :) YEES! Är dock bara han som sitter o leker med den, ja fattar ingenting av hur den funkar, haha hur fan ska ja kunna överge min gamla hederliga sony ericsson K800i den är ju bara för braa, men den ska mamma få överta, du får ta väl han dom den mammi :)



Lite utav det ja köpte i Linköping!

I kväll ska ja ha myskväll alldeles själv :) Micke ska ut o fiska me grabbarna!
Ska bli så himla skönt, älskar att bara få va & bara finnas till...
Synd att vi inte har något godis hemma....
Ska mysa ner mig i soffan med täcke, kudde & en kopp vanilj The..

I morgon är det fredag, den här veckan har gått ruggigt fort!
Men ska ju jobba lördag oxå så man kan ju säga att det är torsdag i morgon så känns det lite bättre :)
Vi har sjukt kul på rasterna, speciellt när Hanna är i farten, bästa humorn!
-nähä om man skulle ta å hänga sig kanske, (tittar upp i trädet & kliar sig i krullet)
Bästa gänget: Madde, Dado, Jocke, Hanna, Becca & Stina! Ni är så goa mina små änglar!

Nej nu ska ja bara vaaaaaaa...

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sarase

Va fina grejjer du hittat sötnöt!! Jag har också shoppat lite för lönen..det var bara nödvändiga saker ehm ;) ska ni hitta på i helgen? jo det går bra i skolan.. just nu känner man sig såå trött men jag reder mig :) puss på dig

2009-08-28 @ 17:54:28
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0