Torsdag

Jobb, jobb, jobb! Det var tuffare än vad ja trodde att jobba på lager! Men de blir roligare för varje dag som går :)
Mitt nya smeknamn är för tillfället Bettan, haha Madde kallar mig ju Spettan å då trodde grabbarna att ja hette Bettan :)
Sen på namn listan stog det att jag hette Carolin Spete, Så det är många smeknamn där ;) Bettan Spete, Thats me!

Men är inte så kul att jobba kväll, känns som man inte har något liv utanför jobbet, jobbar 15-23.30 är hemma kl tolv, går o sover, vaknar kl tolv på dan, duschar fixar mat o sticker till jobbet! rätt segt, så nästa vecka hoppas vi att vi får gå dag istället!

Nej nu ska ja slänga i mig lite käk o sen plocka upp Madde (eller ska ja säga Johanna?) Å bege oss till jobbet!

Dagens outfit ;)

Hårt arbetande kvinna i stålhetta skor! haha

Det första ja tänkte när ja fick se arbetskläderna var, shiit inte rött, ja gillar inte rött, har inte ett endaste klädesplagg i garderoben som är rött, men men de får gå... Bara å gilla läget! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag har lika dana byxor:D // Bond-Lina

2009-08-13 @ 17:45:39
Postat av: Micke

Söt du är i arbetskläder älsklin=)

hoppas du får det bra på jobbet

syns sen puss puss

2009-08-14 @ 08:28:43
Postat av: Emelie

Vart jobbar ni? :)

2009-08-14 @ 22:37:35
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0