Måndag

Vilken helg! haha, är helt slut! Måste ta o sova några timmar tror jag!

Fredags var det Julmys hos Erika med tjejjorna, Lilla Milia var självklart oxå med! Hon hade växt & blivit jätte stor nu! Sjukt söt! Vi bakade pepparkakor av alla olika slag ;) haha, sen drack vi glögg & åt massa julgodis, sen körde vi julklappsspelet :) Det var värsta catfighten om de mest populära sakerna :) haha så kul! Sen såg vi lite på Idol oxå, tyckte nog att rätt person vann.. Men är inte så intresserad längre.. känns så överskattat! å endå ska man titta på det varje år.. haha..




Lördan stressa jag som aldrig förr.. helt sjukt.. Hade massa ärenden att fixa & man blir jäkligt irriterad när man har bråttom & det är folk och köer överallt, å självklart lyckas man välja fel kö varje gång.. Madde & jag höll på att få psykbryt där på Ingelstad! Sen stressa hem o duscha o fixa inför kvällen, sen hade ja lovat att skjutsa mamma o pappa till Finspång & när ja kom hem igen därifrån märker jag att ja glömt nyckeln i huset o mamma hade ju låst med sin nyckel så där stod jag i kylan utlåst & stressad. trodde jag skulle dö men fick bränna in till stan snabbt som fan o låna brorsans nyckel sen tillbaka ut till svärtinge & sen in till stan igen o hämta Madde & Becca & sen vidare till Orkuns 25års fest! haha ungefär 1 timma försenade.. men vi va endå inte sist! Där bjöds det på jätte god mat & VÄLDIGT mkt dricka hahah.. helt sjukt va mkt sprit det var! Å laktris shotten ska vi inte prata om! haha! Det var iaf en väldigt lyckad & trevlig fest! Synd att man fick i sig lite för mkt bara och fick åka hem ist för att följa med ut! haha men vi råka ju ut för en del roliga äventyr på vägen hem, eller ja Madde & Vickan hade ju roligt åt mig iaf :) Ja minns ju inte så mkt av det hela hahah! Helt sjukt... Men den bjuder jag på! Det tog iaf 1 & en halv timma med bil från navestad till Hageby, hur vi lyckades? hmm vi blev stoppade av polisen 2 ggr, för vi körde med ett vattenglas på taket & lite andra bravader :) hahah, sjuk kväll.. Tack Orkun för en rolig fest! & tack Vickan & Madde för att ni finns & ställer upp på en vän i nöd :) hahahah..












Söndan vakna jag av att Bulten står & terrar mig genom att tända alla lampor i rummet o riktar dem mot mig!
Jätte snällt, mådde sjukt dåligt & visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Vi tillbringade hela dagen i soffan, jag o Madde satt i varsitt hörn med varsin dator o geeka hela dan enda fram till kvällen! hihi..
En riktig bakis söndag med andra ord!

Idag känner jag mig väldigt sliten så ska sova lite nu sen ska ja börja packa lite för i morgon flyttar jag!!! :)
Wiiieee...

Puss O Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0