Nyårsafton

Vaknade av att BonzoBus hoppade upp och la sig på mig och pussade så mkt han orkade! Sötnöt! Sen upptäckte jag rätt snabbt att min röst var helt pajj, fick knappt fram ett ljud! Men jag börjar bli van med all denna otur nu..

Ja Becca & Bonzo hade iaf en mysig kväll igår, vi gjorde pannkakor & svullade det med glass sylt o socker! Jätte onyttigt men guu va gott :P Sen kollade på Victoria Secret fashion showen! Gick även en sightseeing runt huset här i ektorp haha har ingen aning om hur det ser ut här i området, vet ju knappt vart ja bor haha.. Kom på mig själv  i taxin hem på juldan när taxi chauffören undrade vart vi skulle nån stans.. hahah.. ja du adressen vet ja inte men det är typ ektorp tror ja haha.. fick aggera guide till taxichaffisen :P haha så kan de gå..


Söta lilla Bonzo bus :)


Awwee.. sötnötarna Bonzo & Becca <3


Busar i soffan!

Nej nu ska ja kurear mig med ännu mera honungsvatten & hoppas på att rösten kommer tillbaka för i kväll ska det firas! Hoppas verkligen att 2010 blir ett bättre år, det kan väl iaf inte bli mkt sämre än 2009 iaf?! De sista månaderna av detta året har nog varit de jävligaste i mitt liv.. Otursfågel...

Gott Nytt år!!

Kan inte göra så mkt mer än att säga som det är!
Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt 2010!

2010-01-03 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0