Måndag

Idag har ja o mamma varit i Linköping o haft det jätte mysigt. Vi åt på resturang och gick på stan o shoppa lite :)
Ja hitta ett jätte fint svart rundat läder skärp, linne från h&m och jätte fina ljusrosa ljuslyktor :)



Var även o hämtade ut min maskeraddräkt som hade kommit idag, ja ska va French Maid på Pammes maskeradfest! Madde skicka efter en Mimmi Mouse dräkt men den satt tydligen inte så bra :( Hon ska få prova min i morgon o se om hon vill skicka efter en sån ist, Å så passar ja på o prova hennes, vem vet kanske vill ha den ist för min! :)



Igår hade ja jätte svårt att somna på natten, hoppas det går bättre i natt. Saknar dig älskling!♥
Skönt att ja har något att göra om dagarna iaf, annars skulle det kännas segt. I morgon ska ja jobba efter skolan, å på onsdag ska ja fika med My o Tuvan, sen ska ja träffa Madde K, sen ska ja sova i svärtinge hos mamma o pappa. Torsda har ja skola o sen jobba. Freda skola sen taccokväll me Hanna o Vickan, Lörda jobba på fm sen förfest hos mig på kvällen. Sen kommer Micke hem på söndag kväll! Så ja har ju lite o styra med! :)

Nu ska ja fixa nått ätbart sen krypa ner i sängen o se på tv..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Vi ringer om varandra men nu ser jag att du jobbar idag! Jag ligger hemma o är sjuk (däcka igår helt förstörd efter jobbet) Gör gärna ett nytt ringförsök sen! KRAM (Fina saker förresten) =)

2009-02-03 @ 16:26:12
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0