Filmmys&Skogsvandring

Igår hade vi filmmys här hemma med Sara & Ante, vi fixade Taccos & Smoothies :) Mmmm va gott!
Sara lyckades tillomed spilla ut sitt läskglas över hela Ante å hans taccos :)  haha (kul vare)
Filmen vi såg hette Wrong Turn 2, sjuk bra film, enligt Micke :) haha Var dock lite delade meningar om den saken! haha..
Mycket blod o dåliga skådespelare! Men vi hade ju mysigt iaf! :) ThiThi!


Mmm Taccos :)


Järngänget :)


Stackars Ante fick torka Pepsin som Sara spillde över honom & hans Taccos :)


Mmm smoothies :)


Ante ser nöjd ut!


MmmmM


Glada tjejjer på balkongen!


Ser på den LÄSKIGA skräckfilmen! :)

Idag har ja varit på arbetsintervju, gick nog rätt bra tror ja även fast ja fick lite hjärnsläpp :)
Nu är det bara att vänta.....
Håller tummarna!

Sedan mötte ja upp Erika på stan, vi lunchade på Spiran & sen blev det en runda på stan å som vanligt när ja är på stan så måste ja alltid köpa något..
Köpte svarta glansiga tights, ny bh & trosor från H&M, Linne o topp Från Gina, gladiator skor från Belle & Ett jätte fint fat från Indiska! :)

Sandalerna kostade bara 199kr på rean :)

Har även hunnit med sväng i skogen med mamma, pappa & Micke!
Hittade massor med Kantareller & Blåbär, så det blev kantarellstuvning på mackor & blåbär med mjölk till kvällsmat!




GottGott:)

Konrad!

Nu ska ja krypa ner i sängen i morgon vankas det jobb!

Puss&GodNatt


Kommentarer
Postat av: sarase

Skämtar du!?!? HAhahaha exakt dom där skorna har jag prövat också..här om dagen! Sista paret, tom Haha :D Men jag köpte dem inte...=( Så nu får jag låna av dig ist thihi ;) Tack för igår!Det va så mys!!PUss

2009-07-28 @ 22:54:25
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sesi

åååh vilka mysiga bilder =)



hihi, aa jag tänkte ha den ialf när jag blir sugen. har ju inget vettigt att skriva.. hehe. ja fy, allas karlar verkar vara allergiska mot katter. typiskt!

allt är annars toppen. hoppas du mår fin fint =) nae jag flyttar den 1 sep då får du komma o klappa på kissen cäääär =)



puss puss

2009-07-28 @ 23:34:16
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sarase

haha så roliga vi är, har samma kläder,samma storlek, längd,munnen går i ett, gillar i stort sett samma saker mm. Det som saknas är att du är brunett o inte har bruna ögon annars är vi väll nära tvillingar eller ngt ;P



Jaa skorna är riktigt fina!Jag var så nära på att knipa dem men gjorde det inte sen vilket jag lär ångra när jag ser dem på dig...men det kanske var meningen att du skulle köpa dem så jag sedan skulle få låna dem av dig ;)Jo då det e helt ok :) Själv då sötnöt?PUSS! Hälsa mickemannen!

2009-07-29 @ 22:43:55
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0