Tisdag

Idag har ja varit skit trött hela dan, helt seg! Känner mig nästan lite deprimerad! Ush, hemsk känsla!
Beror nog mkt på att ja inte vet vad ja ska göra efter sommarn, måste försöka fixa ett jobb, för nu duger ju inte vi vikarier längre! Blir så jäkla irriterad! Vill bara söka frisör utbildningen nu, men det är ju så mkt man måste bifoga i ansökan! Personligt brev, arbetsgivarintyg, betyg o gud vet vad! När ska ja hinna? Fia har iaf lovat mig att hjälpa mig med ett CV på måndag, det känns skönt :) Har ju aldrig behövt skriva något sådant innan..

Idag efter jobbet tog ja e dusch sen decka ja i sängen, vakna utav att ja hörde en barn röst! ELTON! :) Då hade Glenn o Elton tittat förbi, Elton han lalla omkring o lekte med lite sladdar o öppnade lådor o hade sig, så himla söt med sina lockar som han fått från mor sin :) Så försökte han prata med mig, men förstod dock inte riktigt vad det var han ville få sagt (även fast han tyckte att det han just sagt var en självklarhet, å att ja va lite lustig som inte förstod va han sa) :S hihi gullunge där!




Sen kom Erika & hämtade mig så åkte vi hem till Sandra å firade henne, ja Moa, Ida & Erika!
Det bjöds på massa gottigott, muffinsen hade du lyckats bra med sandra :)


Erikas fina bebismage :)


Sandra diskar :)


Sandra & ida letar barnvagnar på blocket :)

I morgon efter jobbet ska ja träffa Becca, va länge sen nu så det ska bli mysigt :)

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: sarase

Det kommer ordna sig hörruuu!När du väl börjat med CV:t så kommer allt annat falla på plats ;) Puss&kram

2009-07-21 @ 23:42:20
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sandra

men oj, har jag missat nått? Är de Erika o Geson som ska ha barn? :)



Kram

2009-07-30 @ 13:04:32
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0